[ U FOLLOW ME..]

Thursday, March 8, 2012

[ title L ]





[

setelah berjaya mendapat title 'L' iaitu LOSER baru-baru ni..

aku bertekad balik je ke kampung tanam jagung..dan berenti je kerja sebagai tukang report or REPORTER tu.

aku cadang nak memulakan hidup baru dengan mengerjakan tanah bendang dan kelapa sawit milik bapak aku..jadi petani..!! ok tak..?


mulai sekarang aku dah kena pandai cara macam mana nak letak baja, macam mana nak racun rumput-rumpai dan macam-macam lagi la..

pendek kata semua benda kena tau pasal bendang dan kelapa sawit..hehe



ye ke ni..?

ye la..ko ingt ko diva sangat ke tak leh kena panas, tak leh kena selut, kena gigit pacat, lintah dan sebagainya..ceh..! takut kulit hitam konon..pirah memang dah itam kot..!

hahaha

Eh korang rasa, agak2nya pic aku ni macam pic REMY ISHAK dalam filem CUN tak?

hihi boleh la kan..daripada tak ada, sipi2 pon ok la kan..


p/s :: sempat lagi nk bergambar bagai..huhu
:: 'bendang' tu SAWAH PADI


]

No comments:

Post a Comment