[ U FOLLOW ME..]

Thursday, March 8, 2012

[ 64 tahun PAK ]



[



lupa plk nk citer..semalam iaitu 6hb..aku satu family keluar g makan2 atau omputih nya sebut..dinner la..

konsepnya nak sambut birthday bapak aku yg ke 64 tahun la..tp birthday dia 7 Mac...in advance.

selamat hari lahir PAK, doakan PAK panjang umur..Pak memang kena panjang umur lagi, sbb Pak tak tgk lagi amie ngn hawa kawin..plus adik kecik yg darjah 3 tu...hihi,

Pak kena tgk kami dapatkan cucu untuk pak and sebagainya..moga Allah murahkan rezeki PAK..

Dah nama nak celebrate..kena la g makan jauh2 skit la..baru grand..asyik makan kat Teluk Intan je..tak best la..and akhirnya kami decide nak makan kat KAMPAR..!! je je jeng

huh! tetttt kampar je..tak la jauh sangat..haha..!

Semua adik beradik aku ada la kecuali Kak Nina n Kak FIFI, orang dah ajak dah balik kg...tp masing-masing ada keja katanya..xpe la.

Kakak aku si kak NINA ni..katanya rajin ber'webcam' dengan adik beradik aku yang lain kat FB.
Dengan aku tak pernah la..sbb aku tak approve pon frend request dari sibling2 aku ni..hahaha sorry ye..privasi katanya..

Nak jadi citer time kitaorang makan2 kat satu restoren kat KAMPAR ni, kami pun berwebcam..! Hahah mampoooo berwebcam kat restoran.??hahaha..

Tp xpe sblm berwebcam tu aku dh pesan dah..bukak webcam yang ber'background' kan ala2 ada kat AUSTRALIA..! hahaha

ye la..baru la relevan sikit nak berwebcam..konon2nya cucu2 PAK ALI ni nak wish birthday dari Australia la..xdpt nk celebrate sama sbb xdpt balik..jauhhhhhhh.. !

Bapak aku pun siap tersipu2 malu je bila tengok cucu2 ngn anak sulung dia on screen haha..

"SELAMAT HARI JADI TOK WAN..!!"








dah cucu2 dia bising2 tu, ramai plk org yang tengok..apa lagi keluar la ayat2 merapu seperti;

"wei Australia tengah salji ke apa..?" ~sambil sengih2..

"Sana sejuk tak sekarang ni..?"

"Bila nk balik malaysia?"


hahahaha budusssssss..!



by the way..

SELAMAT 64 TAHUN PAK.!!
KAMI SAYANG PAK..!!


]


No comments:

Post a Comment