[ U FOLLOW ME..]

Saturday, December 17, 2011

[ ARIFF ALFIAN ROSLI ]







Mmmm bila tersiarnya pic si ariff alfian rosli ni yang dikatakan kawin dgn kaum sejenis di DUblin..aku terpanggil plak nk tulis blog walaupun dah berkurun aku tak pernah tulis dah sbb malas nya alahai..

tapi kali ini aku bukan nk komen pasal perkahwinan dia ni dgn pasangannya Jonathan ni yang terang2 salah dari hukum agama islam dan agama si jonathan tu..

aku nk komen dari segi gambar yang tersebar tu..bagi aku itu semua gambar super impose dia dan mamat tu..maksud aku memang diaorang berdua ambik pic peluk cium n sbgnya..tapi pic belakang diaorang tu yg lain..maknanya diaorang ni ambik pic berdua kat studio pastu paste kan kat gmbar belakang tu konon2 senang buat majlis kawin..ramai kawan2 dtg..lgipn sebelum ni paderi malaysia yang kononnya nk kawin 31 ogos lepas pun xjadi kawin...ni kan pasangan ni ntah sapa2...nk kawin plk?

persoalannya kenapa nk super impose? mungkin nk naikkan kemarahan orang islam? atau pun saja suka2 utk koleksi peribadi tapi telah tersebar? ataupun mmg ye kawin..tp secara sivil? ke nk cari glamor macam pelajar2 tajaan luar negara sebelum ni gak..mmmm tak tau la aku.

pic yang paling fake aku rasa pic yang no dua tu..yang ramai2 dok belakang dia..ala2 tak meraikan langsung..ala2 dok jauh dari diaorang..macam perkahwinan keturunan ratu elizabeth sangat..tak boleh dekat..yang penting ramai plak yg datang tu...n aku rasa baju kawan2 diaorang tu xkena dengan majlis kawin..

dan pic bercium tu plk pun sama..kat belah kiri bawah tu..ada pic kerusi n roda tu..bayang2 kerusi tu ada effect putih..itu mungkin cromarky yang tak menjadi..dan yang penting gmabar berdua tengah2 jalan2 tu..motip nk ambik pic kawin tengah2 jalan...??

dan pic yang ni plak dipercayai sblm dia kawin..kenapa kualiti pic dia tak sama..?



huh..aku akan daptkan pakar super impose untuk kenal pasti pic berkenaan utk membuktikan dia memang tak kawin..huh..!

2 comments:

  1. bagus mi, cri pakar super impose.. malu seyh tgk gmbr² tu..



    p/s : selamat kembali berblog!!

    ReplyDelete
  2. mizz:: tq..sempat ko baca kan..hihi

    ReplyDelete