[ U FOLLOW ME..]

Monday, November 16, 2009

[ MENANTU ND LALALA... ]




Dalam banyak2 artis baru kat Malaysia ni yang aku paling suka sekarang -SHILA OIAM

Memang la tak baru sgt..tp cuma baru2 ni je dia macam diberi spotlight oleh tv kat Malaysia ni..mungkin sbb masih muda dan cantik..


dia ni, AZMEER (Kompeser) penah tilik..yang dia akan glamor selepas Misha Omar glamor..masa seblm Misha glamor..dia tilik Misha ni akan glamor pas Ct nurhaliza..mm jaditukang tilik la plk..

Berbalik pada citer aku tadi, Ntah kenapa aku suka kat Shila ni pun aku tak tahu....maybe sbb dia ni boleh tahan lawa gak la..orangnya tinggi gak aku rasa, pastu dia ni macam lincah..dan ada personality..sore pun best..

Yang menyebabkan aku lebih kagum dengan dia sbb aku rasa dia ni dapat semua A dlm PMR dia dulu-dulu..bab SPM tak tahu la plk..xkecoh2 pun..sure tak ok kot..haha

Xkisah la..aku suka je kat dia..penah jumpa dia kat kafe media prima. Masa tu dia dtg ngn mak dia, mak dia bertudung..maybe dtg ada rakaman program kot..aku ada kat itu sbb aku ada ujibakat penyampai berita tv la konon2nya..tp tak dpt pon..hampeh..panggil je intibiu tapi ambik geng2 ‘diorang’ gak..!baik tak payah..


Tapi yang best nya masa kat kafe tu, kami saling berpandangan ..dub dap dub dap.jantung berdebar..hahaha aku rasa dia pun begitu..kuang2

Lama gak dia pandang kat aku..(dia pandang aku okay..! bukan aku pandang dia..hihi tapi aku pun pandang gak kira kami ) tp kami tak saling bersenyum2 pun..just pandang2 je..tu je leh buat..takkan aku poyo2 nk kasi no phone plk, xpon poyo2 nk autograph..!huh xsesuai2..

Lepas dalam 2-3 minit tu aku tgk dia malu2 then trus kami stop berpandangan n buat hal masing-masing..

Balik je dari media prima tu..aku trus ckp kat kawan aku..kalu aku nk kawin nanti..aku nk kawin ngn shila..

HAHAH gile la..jadi menantu ND LALALA aku..
pastu aku trus berangan time bersanding dgn dia nanti aku ngn shila akan menyanyi !
hah?? **pitam*** &^%$#@

Eh sori ye Suara aku pun sedap apa..kira high note tu leh la skit2..kui kui..


ENUFFFF!!

2 comments:

  1. la ko agak2la nk die. die pog yg punya haha. eh nur amina mcmane plak.

    gnbo ko tuh mmg keji abes

    ReplyDelete
  2. nur amina citer lain..ala2 citer lepas kawin..hihi
    knp gmbar kau keji..sbb berminyak ye..ish2 nebes laa

    ReplyDelete