[ U FOLLOW ME..]

Sunday, May 10, 2009

[ HERO baru muncul...]

ni la dia hero baru yang muncul tu..
ni anak sedara aku yg baru yang ke empat
selepas 3 org semua nya pompuan..akhirnya dapt gak lelaki..
namanya AKIL.!! nama penuh xtau la lagi..

kes nya sama la ngan adik beradik aku..lepas 3 orang pompuan..baru la lahir aku..mak dia pun macam happy je..sbb dah lama nk anak laki katanya.lagipun katanya nama akil tu dah pilih dari dulu lagi..mm ntah2 time bercinta dulu kot..

"yang yang..pas kita kawin..dapat anak laki, i nk namakan AKIL la.. leh tak yang?"

hahaha..

baby kalu baru lahir..memang la keja dia tidor n nangis je..bile dia bukak mata je trus aku snap..lepas snap dia tido balik..nak tgk dia senyum pun susah skit..ye la baru 2 hari lahir..so xsabar aku nk tgk dia besar skit..baru best !!

hah..teror x aku dukung baby..? berkat pengalaman membela 3 orang anak sedara n 1 orang adik sendiri ...hihi dah lama practise dah..cuma belum berkemampuan nk ada sendiri punya je..haha ye la xkawin lagi..

so AKIL.., cepat skit besar..jadi pemain bola sepak.!! eh ok ke jd pemain bola sepak?..jadi macam UNCLE je la ye..baik ati, pandai, ensem, bergaya, peramah, amanah, berjaya, cekal, cemerlang, dedikasi, efisien, fitrah, jujur, kasih, iklhas dan sbgnya yang baik2 la..keh keh keh!!


uwek...!

3 comments:

  1. wah cam bapa hip hop lak ko..hehee

    ReplyDelete
  2. hihi..bapak sedara je..malas nk bubuh gel rambut..pakai cap senang..

    ReplyDelete
  3. pakai cap ada makne hahaha.gtaw apak ko

    ReplyDelete