[ U FOLLOW ME..]

Monday, April 6, 2009

[ dan akhir kau kena.. ]


hahahahahaha
mari kita gelak and bergelak dulu sebelum bercerita..
hahahaha padan muka ( apabila gelak diiringi syaitooooonnn )


aku mulakan cerita kali ini dengan gmbar ini.
gmbr ini adalah paling cantek untuk cerita kali ini..
hahahah suka nye aku..

dengan berbekal title pemain rounders terbaik peringkat kmpungnya di Telok Intan, EJAN (nama sebenar) berjaya membuat balingan dengan tepat ke target (mangsa episod kali ini).. walaupun hanya menggunakan tangan kiri....

mmg la kena jarak nya bukan 1 kilometer pon..the?

dan tidak kira walaupun sedang menggalas beg tgn * konon2 ada nilai2 feminin la tu*.. beliau mampu mempamerkan aksi terbaik..!! go ejan go

lihat sahaja kekuda yang dipasangnya..begitu kemas sekali..balingan yang tepat...
walaupun berbaju kurung!!
fuh cayalah..katanya dah lama di praktis..betul ke??
ke sesi membalas dendam?? haha

hahha yang pasti mangsa (fariz nama sebenar jugak) tidak mampu berbuat apa2..hanya tunduk dengan penuh redha..**sila lihat gmbar**

aksi ini dpt disaksikan dengan panorama tepung yang berterbangan..
ini bukan perayaan holi punjabi yang bewarna warni..tp tepung ubi..!!
perayaan HUBI..

fuh! perfect... haha

**********

baik la mari kita rewind balik apa yg terjadi...

tok dalang citer kali ini adalah aku.. hihi
dah lama nk kenakan si fariz ni tp xberjaya..
kali ni timing dia memang tepat..tepat sgt..

so kena la dia..
yang xtahan, ari dia kena ni siap baju baru lagi tu..
disebabkan kelebihan si faris yg suka sgt bergmbar,
maka aku gunakan kelebihan sbg kelemahan dia kali ini..

lepas je kita orang balik kenduri kawin si amyliza,
kitaorang saja je nk ambil gambar depan opis..
konon2 nya nk bergambar kenangan la..hihi

lepas kemera bertukar dgn aku kami semua bersiap sedia menuggu que dari NANI..

saja je tukar2 kamera..konon2 nk mengelak drp fariz syak..hihi

bila dia bilang 1...2... dan 3.. maka tepung bertembangan diudara bagaikan ada pesta holi..silapnya ada satu kaler je..kalu ada bnyak kaler lagi best..haaha



utk aksi yang lebih jelas..





dan bila semua puas ati....semua tersenyum lebar....






faris?? padan la muka..


dan akhirnya kau kena


**

aku?? sure la hapy...YES, YES and YES!!!!

dan akhir nya tido ku lena...ZZzzZzZ





3 comments:

  1. hakhak2 aku sukeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! aku dh pektis mase main kriket kat bombay dulu ah! :P

    ReplyDelete
  2. hmm ni jelah keje ang.. main tepung..ehehe

    ReplyDelete
  3. fareEzan,
    ye ke..kriket bukan baling ke bawah ke..?

    caymelea,
    ala tu je yang kitaorang tau..balas dendam antara satu sama lain..nak wat camna, kalu ada 10 org member, 10 kali la baling telur..haha

    ReplyDelete