[ U FOLLOW ME..]

Wednesday, March 4, 2009

[ baling TELO + TEPUNG ]

LAGU YANG DICADANGKAN: GEMURUH BY FAIZAL TAHIR



**MANGSA -FAREEZAN ( bukan wajah sebenar..)**




bestnya birthday ejan.. hahah sebab.??
aku berpeluang pecahkan telur n baling tepung !!
sblm nk g kenakan dia, aku dah berangan2 nk kenakan dia..dalam keta lagi aku dah pkir macam2 dah..
macam mana nk pecahkan telur tu..?nak baling ke? pecahkan kat kepala ke kat badan ke..? hihi sbb tempat2 tu je yang dibenarkan..kalu 'tempat' lain aku rasa tak pecah kot..mantul balik telur tu...hahaha

smpai di tempat kejadian..aku ngn geng2 telur telah bersiap sedia dengan 5 bijik telor n sekampit tepung gandum cap sauh!!

sanggup tunggu dlm hujan..menyorok belakang keta orang macam pencuri, and semua sibuk nk kecilkan diri walaupun tak kecil..



hah bila ijan datang je..si amelia trus sergah ijan..
tu baru stage pertama..aku tgk ijan happy je..memang la happy...
si ejan siap bg kamera lagi..memang sesuai sgt la..
dia ingat nk tiup2 lilin je ke..?? xde maknanya!! dia tak tau...geng2 telur semua tak sabar nk pecahkan telor..!!



si amelia selaku ketua operasi, siap menjerit lagi bagi que..
''TUNGGU...!!!'
sbb nk bagi laluan keta lain yg nk keluar parking...

pastu......

bila ejan siap je meniup lilin..
amelia selaku ketua memulakan..
''happy birthday..!!
'kedebuk' telur kat kepala ijan... hahaha tepung terus berterbangan..!!

hihihihi


aku dengan pantas memecahkan telur kat kepala ejan..
saat2 yg dinantikan...sekali tak pecah la plk...
apsal le..kepala dia lembut sgt kot..aku tak tau la ejan sakit ke tak..
sbb aku buat sekuat2 hati pun telur tu xpecah..! haha
last2 aku ramas2 baru pecah..terus aku sapu kat kepala dia..pastu lagi sebijik aku buat kat badan dia



nani yg ditugaskan membaling tepung..bertindak ala-ala merenjis pengatin je..!!
kureng betoi..!! tanpa membuang masa, aku ngn faris terus je merampas tepung tu..
dan menepung tepung kat ijan..
masa tu best giler..!! rasa seronok nak mati hahahahah..!
hahaha
ijan aku rasa tergamamm je kat situ...haha padan muka..
pastu dia baru nk bertindak mencari geng busuk dia..
kita orang semua bertempiaran lari macam anak ayam yg dikejar musang...
mak ayam?? si amelia la mak ayam..haha


peace..!! semua muka tak bersalah...


hahaaha faris bersama tepung cap sauh.. THE??

bye ejan.. MUAH !!
bye ejan..MUAH..!!

3 comments:

  1. hoi..sb pe xpch?sb aku kan keras kepale..hahaha syaiton korg taw x smpai skrg aku bau telo,,baju aku xleh pakai dah taw gnti blk bj aku mahai taw huh!!pesan kat nany aku jemput die tepung tawar ms aku kawen nanti hahaha

    ReplyDelete
  2. haha sesuai sgt la tu
    bgtau nanti.jd pengapit pon ok gk.
    tp bf dia tak leh jd pengapit laki..karang majlis ko elok2..jadi huru hara plk sbb diaorang gaduh2..hahaha

    ReplyDelete
  3. kurang asam tol!!! aku pulak kena!! msa ijan khwin tu aku dh bahagia dgn kamu aku! hehe

    ReplyDelete