[ U FOLLOW ME..]

Wednesday, March 25, 2009

[ 2nd intibiu newsreader TV3? ]




bestnya.........................

hari ini aku dpt perkhabaran yang gembira la..
kawan aku yang keja kat tv9 tu baru bgtau aku tadi yang dia kata aku dah di shorlistedkan untuk 2nd intibiu pembaca berita tv3!!


alhamdulillah..best nya
katanya mengikut senarai..ada 4 orang je..utk tv3..1 pompuan 3 laki..yg pompuan tu katanya untuk nightline
so ada lagi 3
harapan macam cerah je..ee mudah2 han..

lain2 katanya 4 org utk ntv7, 2 org utk tv9..

bila 2nd intibiu aku dia pun xtau sbb xtulis tarikh..
so skrang aku kena tunggu panggilan dr tv3 je..
hahah
pas ni g berak pon bawak hp la ..hahah

doa2 kan agar aku terpilih nanti...


cue..!

2 comments:

  1. wah2 akhirnya impian aku akan tercapai!!! weeeee! hakhak aku kan gile glamor nk gak tumpang kwn2 yg glamer .jgn lupe nama aku taw kalu ko terpilih ekekeke aku akan doakan untuk ko demi keglamoran kita bersama hehe. aminn

    ReplyDelete