[ U FOLLOW ME..]

Sunday, February 15, 2009

[ sukan sekolah best pe..! ]


dulu masa sekolah2 sukan sekolah la paling yg ditunggu2..best gile..
tambah2 sukan sekolah time sekolah rendah..
hihi best ar...jerit2 nama rumah sukan sendiri..bg semangat kat kawan2 katanya..sorak2..gelak2..best pe
tambah2 plk kalu kita ni atlet 'ayam tambatan' rumah sukan..
haha semua orang suka..n tunggu2 acara kita..hahaha
tapi tu dulu..kenangan2 sekolah memang best la..


smlm aku p sekolah kebangsaan putrajaya presint 9 (1) buat liputan sukan sekolah diaorang...penganjuran dia tak le se'best' sekolah aku..
sekolah aku..meriah gile..semua budak2 buat cheer la..menjerit2...ngata2 rumah sukan sebelah la...
robohkan rumah sukan yg diaorang hias la..mcm2 best gile..haha


apa yg menarik kat sk putrajaya ni...rumah sukan warna KUNING..tema diaorang LEBAH..
comel gile..diaorang kaler itam hidung diaorang, pakai bontot lebah guna belon, pakai cekak rambut buat sesungut n buat sayap!...tapi sayang tak leh terbang macam lebah! hahaha

budak ni sporting abis bila aku nk ambik pic dia..siap pakai sarung tangan berkebun lagi


tp xpe..sbb COMEL gile..bila diaorang jalan untuk perbarisan, bontot diaorang comel sgt bergoyang2..mcm lebah...haaha


cute kan.hihi

cute..!! eh cut !!

2 comments: