[ U FOLLOW ME..]

Saturday, January 3, 2009

[ hadiah RM10... ]

mmmm... aku dapat hadiah duit rm10...
mmg la xbnyk..tp bermakna sekali sbb adik aku yg 5 tahun tu yang kasi.. RAFIQAH namanya. aku panggil dia 'adik' sbb dia adik paling kecil yg aku ada..(mak lain2).adik ni mmg bijak skit,pemikiran mcm org dewasa je sbb hidup dgn abg n kakak yg dh besar..nowonder la


mm aku pun tak tahu mcm mana dia leh terpikir nk kasi hadiah rm10 tu. dia tahu 1 januari ari tu birthday aku..bila ada kawan kakak aku kasi rm20 kat dia masa kawan kakak aku dtg umah, dia trus ambik rm10 bg kat adik aku(adik sama mak) suruh bg kat aku. sbb masa tu aku ada kat kl...hadiah birthday katanya...aku janji taknak guna duit tu.nk simpan n letakkan dalam frame..hihi thanks 'adik' muah..!



2 comments:

  1. baguih adik hang kasik 10 hengget die bekoban xbli eskem sebulan ko taw x..kalu aku pon teharu,,ko penah x kasi die duit 100?

    ReplyDelete
  2. huh lebih dari seratus ok..setaip kali aku blk kg je mesti nk aku belikan baju baru..tak pun kasut..kasut tumit tinggi lagi..kalu p kat umah aku, ada berlambak kasut dia je kat umah tu..tp aku ikhlas..hihi

    ReplyDelete