[ U FOLLOW ME..]

Monday, January 12, 2009

[ apabila si F berterus terang ]


al kisah...
aku sembang ngn si F (bukan nama sebenar) kat ym malam smlm kebetulan online sama..
mula-mula sembang biasa je..sampai satu tahap si F ni mula terus terang tntg apa yg dirasa..!
mm pasni kena take note la...

antara kandungan chat aku ngn dia ada kat bawah ni..

farrestorres: bkn ko suke bcerite ke
farrestorres: elok la tu
mie me : emm NTAH2 KO PON BOSAN NGN AKU MACAM AKU BOSAN NGN *** PASAL BNYAK CITER ..TUL TAK?
farrestorres: kdg2 la..
mie me : mm ye ke
farrestorres: tp ak lyn je jg ati kwn2.. [ kawan2 yg suka bercerita la..]
mie me : hipokrit
farrestorres: hahhaa

patut la time keluar minum sesama dia asyik diam je
aku tahu la dia xsuka sembang..tp xsangka la plak.....

farrestorres: bole je nk bcerite tp klu lepk tu ko nk ckp bribu pktaan pon ko ckp la..
farrestorres: der pnah ak mrh??xkn??cme jgn srh ak bcakap je..
farrestorres: ak mls kuakn sore emas ak..
farrestorres: klu nk bork ko bork je ngan nani ngan ijan..
farrestorres: biakn ak dlm dunie khayalan ak..
farrestorres: phm? [ macam marah je..]
mie me : abis tu apa motif lepak sesama
farrestorres: suke ati ak la.. [ ayat ni aku tak bleh blah.. sakit ati gak bila dia ckp cmni.. ]
farrestorres: ak nk mnum je..

lepas dia tulis ayat ni aku dah rasa xbest dah..
pasni kena hati2 la kalu nk g minum ngn dia
jgn suruh dia ckp..biar dia ckp kalu dia nk bercakap..
dia kan suka sentap [ tp katanya ejan yg suka sentap ]
hahaha whatever ..!!



2 comments:

  1. ok aku pon paham dah trima kaseh atas en3 nie.. pas nie xyh g mnom ngn die,, dhla ske sentap dh sentap serius lak tuh menyampah ok!! lps tuh fitnah aku lak ske sentap... kembalikan farez yg duluuuu!!!!! :P

    ReplyDelete
  2. "mie me : emm NTAH2 KO PON BOSAN NGN AKU MACAM AKU BOSAN NGN *** PASAL BNYAK CITER ..TUL TAK?"
    sape? *** tu?? sabar je la...

    ReplyDelete