[ U FOLLOW ME..]

Monday, December 15, 2008

[ hilang ]

ari ni jugak aku dah dapat balik kawan aku yang 'hilang' sementara..
masa ilang tu, aku heran kenapa dia tetiba menghilang, aku ada salah ckp ngn dia ke apa ke sbb tetiba dia xnak angkat call aku , xbalas msg aku. aku nk g lawat dia jauh sgt. kat kelate.. so aku guna kan kawan aku yang satu lagi untuk tnya apa masalahnya dia taknak angkat n balas msg aku..then sekarang masalah dah selesai, cuma ada salah paham skit..

tu yg aku tak suka
kalu ada yang tak puas ati ngn aku sepatutnya dia ckp je ngn aku
tak perlu senyap2..aku tak kan tahu kalu tak diberitahu..
kalu dah bgtau then aku tahu so aku tak buat la apa yg dia tak suka

1 comment:

  1. mmgla aku lagik rabun nak bc font ko yg sebesaw kuman nie kan? huh!tkr fontla weyh

    ReplyDelete